Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Ofte stilte spørsmål


Hva koster frakt? 

Handler du for over 1 000 kr tilbyr vi gratis frakt. For handel under 1000 kr har vi fast frakt på kr.75 uansett hvor du bor i Norge. Varene kan da hentes hos en av Postens utleveringssteder.


Hvor lang tid tar det før jeg får varene? 

Normal leveringstid er 2-4 virkedager. Det avhenger av hvor i landet du bor og om varen er på lager eller ikke. Er det stor pågang kan ekspederingen av bestillinger og henvendelser ta noe lengre tid. 


Leverer dere til utlandet? 

Vi leverer kun til Norge.


Hvordan blir varene levert? 

Din bestilling leveres i samarbeid med Posten Norge som servicepakke/klimanøytralt. Med Posten leveres din pakke raskt og sikkert til et utleveringssted nærme der du bor. Lange åpningstider og god beliggenhet sørger for at du kan hente pakkene dine når det passer deg. Du varsles om at pakken kan hentes via SMS og/eller e-post. Du kan spore pakken via nettsiden til posten.no eller via Posten-appen. Klikk her for å spore din sending. Vi tilbyr også at du kan hente selv i vår fabrikk på Mysen. 


Det er en feil i min bestilling

Ta kontakt med vår kundeservice dersom du har bestilt feil, eller oppdager feil og eventuelt mangler i din bestilling. Vi hjelper deg!
Kontakt oss på telefon 69 89 43 00 mellom klokken 09.00-15.00 på hverdager, eller send oss en e-post på post@norskdun.no


Kan jeg endre bestillingen min? 

Dersom du oppdager en feil i bestillingen din raskt etter at nettbestillingen er gjennomført kan du logge deg inn på Min Side og kansellere ordren. Du kan da legge inn ny ordre med riktige varer. Men har vi allerede plukket ordren kan bestillingen dessverre ikke endres. 


Hvor finner jeg min ordrebekreftelse? 

Du får ordrebekreftelsen og leveringsdato tilsendt på e-post når vi har mottatt din bestilling og sett over. Ordrebekreftelsen finner du også ved å logge deg inn på Min Side.


Hva gjør jeg hvis jeg vil reklamere på en vare hos dere?

Har du mottatt en vare det er noe feil med? Ta kontakt med vår kundeservice på post@norskdun.no
Oppgi ordrenummer og send gjerne bilde av produktet.
Kundens meninger vurderes høyt, så ta derfor kontakt hvis du ikke er fornøyd med produktet du har kjøpt.


Hvordan returnerer jeg varer?

Du kan enkelt returnere varer dersom du ønsker å benytte deg av angrefristen innen 14 dager. Bruk vedlagte returseddel som fulgte med pakken og fyll ut angreskjema. Les om hvordan du returner varer under Retur.


Jeg får ikke logget inn på min side

For å logge inn på nettsiden må du først og fremst ha en konto. Om du ikke får logget inn så kan du trykke på "glemt passord" og få passord tilsendt. Dersom problemet skulle vedvare kan du kontakte kundeservice på post@norskdun.no og vi vil hjelpe deg.