Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Ofte stilte spørsmål


Hva koster frakt? 

Handler du for over 1000 kr tilbyr vi gratis frakt. For handel under 1000 kr har vi fast frakt på kr.75 uansett hvor du bor i Norge. Varene kan da hentes hos en av Postens utleveringssteder.


Hvor lang tid tar det før jeg får varene? 

Normal leveringstid er 3-5 virkedager. Det avhenger av hvor i landet du bor og om varen er på lager eller ikke. Er det stor pågang kan ekspederingen av bestillinger og henvendelser ta noe lengre tid. 


Leverer dere til utlandet? 

Vi leverer til hele landet, men ikke utlandet.


Hvordan blir varene levert? 

Din bestilling leveres i samarbeid med Posten Norge som servicepakke/klimanøytralt. Med Posten leveres din pakke raskt og sikkert til et utleveringssted nærme der du bor. Lange åpningstider og god beliggenhet sørger for at du kan hente pakkene dine når det passer deg. Du varsles om at pakken kan hentes via SMS og/eller e-post. Du kan spore pakken via nettsiden til posten.no eller via Posten-appen. Klikk her for å spore din sending.


Det er en feil i min bestilling

Ta kontakt med vår kundeservice dersom du har bestilt feil, eller oppdager feil og eventuelt mangler i din bestilling. Vi hjelper deg!
Kontakt oss på telefon 69 89 43 00 mellom klokken 09.00-15.00 på hverdager. eller send oss en e-post på post@norskdun.no


Kan jeg endre bestillingen min? 

Når du har fullført et kjøp i nettbutikken kan du dessverre ikke endre denne bestillingen selv, men ta kontakt med kundeservice på post@norskdun.no om du ønsker å gjøre endringer i din bestilling. Når bestillingen har blitt plukket i nettbutikken kan ordren som utgangspunkt ikke tilbakestilles for sletting via Min Side, men ta gjerne kontakt med kundeservice dersom du angrer på din bestilling.


Hvor finner jeg min ordrebekreftelse? 

Du får ordrebekreftelsen og leveringsdato tilsendt på e-post når vi har mottatt din bestilling og sett over. Ordrebekreftelsen finner du også ved å logge deg inn på Min Side.


Hva gjør jeg hvis jeg vil reklamere en vare hos dere?

Har du mottatt en vare det er noe feil med? Ta kontakt med vår kundeservice på post@norskdun.no
Oppgi ordrenummer og send gjerne bilde av produktet.
Kundens meninger vurderes høyt, så ta derfor kontakt hvis du ikke er fornøyd med produktet du har kjøpt.

Hvordan returner jeg varer?

Ønsker du å returnere varen (e) så kan du bruke angreskjema som fulgte med ordrebekreftelsen på mail. Retur må skje innen 14 dager. Les om hvordan du returner varer under Retur.