Når du handler hos norskdun.no har du 14 dagers angrefrist og du kan enkelt returnere varene med returetikett som følger med i pakken. De fleste av våre produkter er hygieneartikler, så ta derfor en ekstra sjekk med å vurdere farge gjennom emballasjen og dobbeltsjekk at du har bestilt riktig størrelse før du åpner. Alle merkelapper skal henge på og originalemballasjen må være intakt. Dersom det er sengesett, må disse ikke tas ut av pakningen. Dersom det gjelder dyner og puter er det viktig at forseglingen ikke er brutt.
Slik returnerer du en vare:
Fyll ut angrerettskjema som fulgte med ordrebekrefelsen på mail, eller du kan laste ned angreskjema her.
- Legg skjema sammen med varene og pakk det forsvarlig inn, bruk gjerne samme emballasje som du mottok varene i.
- Bruk returetiketten som fulgte med bestillingen og klistre den på pakken.
- Lever deretter inn pakken hos Posten/Post i butikk.
- Det koster 75,- å benytte seg av vår returetikett.
Tilbakebetaling
Klarna
Tilbakebetalingen skjer til den kontoen som ble belastet ved kjøp. På klarna.no og i Klarna-appen får du en enkel oversikt over dine fakturaer og kjøp. For å unngå purregebyr på varer du har sendt tilbake, anbefaler vi at du tar kontakt med Klarna for å unngå ekstra kostnader. Du kan enkelt ta kontakt med Klarna kundeservice her.
Vipps
Tilbakebetalingen skjer til den kontoen som ble belastet ved kjøp. Beløpet blir utbetalt fra vipps.
Pengene tilbakebetales normalt innen 14 dager etter at vi har mottatt returen.
Bytte
Dersom du ønsker å bytte størrelse, farge eller til en annen vare må du legge inn en ny bestilling i nettbutikken og sende de varene du ønsker å bytte tilbake som retur. Så fort vi mottar din retur krediterer vi deg pengene for de returnerte varene. Du må selv dekke kostnaden for returen.