Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Frakt og levering

Levering - Hent på Posten eller post i butikk

Vi leverer varer til hele Norge. Vi sender varene med Posten Norge som klimanøytral servicepakke. Du henter enkelt ut pakken på ditt lokale postkontor/post i butikk. Du varsles om at pakken kan hentes via SMS og/eller e-post fra Posten. Gratis frakt på ordre over 1000,-. Fast fraktpris på 75,- på ordre under 1000,-.

Ekspedering

Vårt lager er ikke betjent i helgene. Så nettordre behandles på hverdager. Bestillinger etter kl. 15 på fredager og gjennom helgen blir derfor betjent på mandag. Du kan når som helst logge deg inn på Min Side og følge ordren din. Når varene er sendt fra vårt lager får de status «Levert» i ordrehistorikken. Dersom du har spørsmål relatert til ordren din, ta gjerne kontakt med oss. Det er fint om du da har ordrenummer for hånden.

Spore din pakke

Etter at pakken er sendt fra vårt lager kan du spore pakken via nettsiden til posten.no eller via Posten-appen. Klikk her for å spore din sending.

 

Uavhentede pakker

Når din pakke ankommer Posten har du en hentefrist på 14 dager. De sender ut hentemelding på sms eller e-post. Etter 14 dager sender de pakken i retur til oss, så det er viktig at du henter innen fristen. Ved uavhentede pakker, uavhengig av årsak, påløper et uavhentegebyr på kr 300 kr.