Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Bytte og retur

Betingelser for retur er at varen ikke har vært i bruk og at den kan selges som ny.  

  • Alle merkelapper skal henge på og originalemballasjen må være intakt. Dersom det er sengesett, må disse ikke tas ut av pakningen. Dersom det gjelder dyner og puter er det viktig at forseglingen ikke er brutt.
  • Det er ditt ansvar som kunde å sjekke at du har mottatt korrekt produkt før du tar det i bruk.
  • Benyttelse av angrerett følger fastsatt norsk lov. Se forbrukerkjøpsloven og angrerettloven.

Slik returnerer du en vare:

Fyll ut angrerettskjema som fulgte med ordrebekrefelsen på mail, eller du kan laste den ned her:

  • Legg skjema sammen med varene og pakk det forsvarlig 
  • Lever pakken hos Posten, eller Post i butikk (må være Posten Norge)
  • Vi anbefaler å sende returen som Norgespakke for da er pakken forsikret og har sporingsnummer. Ta vare på kollinummeret du får ved sending, for å kunne spore pakken. Vi anbefaler å ikke sende returer som vanlig post, og vi henter ikke pakker sendt i postoppkrav.
  • Vi gjør oppmerksom på at du selv må betale for returen. 
  • Skyldes returen en reklamasjon dekkes returen av Norsk Dun - Norvigroup.

Tilbakebetaling 

Klarna

Det er Klarna som er ansvarlig for å betale deg tilbake penger. Tilbakebetalingen skjer til den kontoen som ble belastet ved kjøp. Har du betalt med faktura vil Klarna kontakte deg for å avtale hvordan tilbakebetalingen skal skje. Kontakt Klarna kundeservice her

 

Vipps

Fyll inn kontonummeret ditt på angreskjema slik at vi får tilbakebetalt når vi mottar varene i retur. 

Pengene tilbakebetales normalt innen 14 dager etter at vi har mottatt returen.

 

Bytte

Dersom du ønsker å bytte størrelse, farge eller til en annen vare må du legge inn en ny bestilling i nettbutikken og sende de varene du ønsker å bytte tilbake som retur. Så fort vi mottar din retur krediterer vi deg pengene for de returnerte varene. Retur må dekkes av forbruker.